miercuri, 14 ianuarie 2015

viața mea de procrastinatoare

Ok, deci cred că tu, omul care citește asta, procrastinează chiar acum: da, știu că ai de făcut altceva dar tu pierzi vremea pe net.
Și eu sunt gen cel mai mare procrastinator posibil.
Și asta înseamnă că pierd tot timpul liber fără a face ceva productiv.
Și aici e o listă cu lucrurile productive pe care aș putea să le fac dar nu le fac:

  1. să mai citesc
  2. să scriu următorul capitol pe wattpad
  3. să învăț la germană
  4. să fac sport
  5. să învăț la geometrie
  6. să scriu ceva
  7. să desenez ceva
  8. etc.
Și cu lucruri pe care le fac în loc de cele menționate mai sus:

  1. stau pe tumblr
  2. stau pe facebook
  3. stau pe ask.fm
  4. mă uit la tavan
  5. ascult mult prea mult Fall Out Boy - these guys are destroying my life
  6. mănânc
  7. meditez la nimic
  8. scriu prea mult în jurnal niște tâmpenii pe care și-așa le țin minte
  9. vorbesc cu oameni din alte orașe pe care nu cred că-i voi întâlni vreodată
  10. etc.
ȘI DE CE FAC ASTA?
Nu știu, dar totuși am o idee: ”O fac mai târziu.” - propoziția aia mă definește
Și totuși, de ce?
Lene.
Da, ăla-i răspunsul.
AIA IE BAZELE MAMĂ =))

Nuș de ce procrastinez în halul ăsta, parcă o am în sânge - eu și juma de planetă.
fabulos, n-am ce spune
Concluzie: sunt o varză totală care își consumă viața degeaba pentru că trupa ei favorită a scos un cântec nou sau pentru că cine știe ce om din alt capăt al țării e online pe facebook

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu