sâmbătă, 12 aprilie 2014

Momentul de compozitor al vieții

I s-a-ntâmplat cuiva vreodată să aibă MOMENTUL DE COMPOZITOR AL VIEȚII?
Nu? Mie da.
Momentul ăla prost în care îți vin numai manele inventate în cap.
Și am zis: ”Ioi, hai să îmi expun manelele undeva și după ce le-o vedea maneliștii să le cumpere de la mine.”
Ok:
1. Ești bombă, ești bombă, ești bomba vheții mele
    Tu-mi explodezi iubirea,
     Iar io-s fitilu tău beibe.
*tâmpita de mine- sunt retardată total*
2. Am manele-n difuzoare
    Și merg pe autostrade.
*pacientul suferă de retardism cronic-nu se mai poate face nimic în privința asta*
3. Îmi am banii-n buzunar,
    Am și rublă și dolar.
*mai cretină de atât pot fi?*
4. Are... 7 ani
    Da dragostea
    Da, 7 ani
    E iubirea mea
    HĂCIA!
*SUNT O IDIOATĂ TOTALĂ UCIDEȚI-MĂ!*
:))))))
Dacă ai avut și tu un moment din ăsta sunt tare curioasă: spune-l în comentarii. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu